top of page
  • Writer's pictureAmir Omidi

بازار خرید وفروش املاک در شهر چالوس:

Updated: Dec 5, 2022


چالوس یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکری که دارد؛ بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. از این رو بررسی بازار املاک در شهر چالوس بسیار موضوع حائز اهمیتی می باشد. چالوس از سمت شمال به دریای خزر و از سمت جنوب نیز به استان تهران بسیار نزدیک است. هم چنین این شهر زیبا از شرق به نوشهر و از سمت غرب نیز به شهرهای کلاردشت، عباس آباد، تنکابن، سلمان شهر و ... راه دارد. از جمله جذابیت های این شهر زیبای شمالی می توان به پوشش گیاهی و جنگلی زیبا، آب و هوای معتدل و مرطوب، رودخانه های پر آب و خروشان، ساحل بکر و آرام و در نهایت ارتفاعات و ییلاقات زیبا و بکر که در زمستان سفیدپوش خواهند شد؛ اشاره کرد. تمام جذابیت های مذکور دلیل بر خرید ویلا در این شهر توسط افراد غیر بومی شده است.

در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • چه عواملی بر قیمت زمین در چالوس اثر می گذارند؟

  • خرید ملک و آپارتمان در چالوس

  • نکات مهمی که قبل از خرید و فروش ملک در چالوس باید در نظر داشته باشیم

  • عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در چالوس

  • خرید و فروش ملک در نمک آبرود

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.


چه عواملی بر قیمت زمین در چالوس اثر می گذارند؟

دغدغه ی قیمت یکی از مسائلی است که ذهن بسیاری از خریداران زمین در چالوس را درگیر کرده است و یکی از مهم ترین موضوعات بازار املاک در شهر چالوس می باشد. از این رو در این قسمت به بررسی برخی از مهم ترین عواملی که بر قیمت زمین در چالوس اثر می گذارند؛ می پردازیم.

  • موقعیت مکانی و ویویی که زمین شما دارد؛ بسیار بر قیمت آن موثر خواهد بود. ویوی ابدی و زمینی که اطراف آن ساخت انجام نشده باشد؛ دارای قیمت بیشتری خواهد بود.

  • داشتن مجوز ساخت و ساز نیز یکی از امتیازاتی است که باعث افزایش قیمت زمین در چالوس خواهد شد.

  • مکان دسترسی راحت نیز از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت زمین در این منطقه می باشد.

ضمن این که به دلیل توریستی بودن این شهر، قیمت خانه در چالوس نیز با نوسان همراه بوده و از ثبات خاصی پیروی نمی کند. به همین دلیل مراجعه به یک مشاور املاک معتبر بهترین گزینه برای دستیابی به قیمت صحیح در این منطقه می باشد. مشاور پست ملک، یکی از نام آشناترین مشاوره های املاک موجود در منطقه است که می تواند شما را با بهترین مناطق چالوس آشنا کند. هم چنین می تواند شما را در سود پروژه های ساخت و ساز بزرگ نیز شریک نماید. با تماس با مشاوران با تجربه ی این مجموعه، می توانید بهترین تصمیم را در خصوص خرید ملک و زمین در چالوس بگیرید. راه های ارتباطی در انتهای این سایت ذکر شده اند.

خرید ملک و آپارتمان در چالوس:

از نظر اقتصادی خرید آپارتمان در چالوس بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. چرا که قیمت ملک و زمین در شهرهای توریستی به دلیل تقاضای زیاد، روز به روز در حال افزایش است. همین روند باعث می شود که سرمایه ی شما چندین برابر شده و به عبارتی سود کنید.

سایت مجموعه ی مشاور املاک پست ملک در حوزه ی بازار املاک در شهر چالوس فعالیت می کند و امکان مشاهده ی آگهی های به روز فروش خانه، ویلا، آپارتمان و زمین در چالوس را فراهم کرده است. به این ترتیب شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه ی خود نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. حتی شما می توانید هر زمانی که مایل بودید؛ نسبت به آگهی کردن فروش ملک خود در این سایت نیز اقدام کنید. امکان فیلتر کردن سایت مزبور متناسب با نیاز شما نیز فراهم شده است. بنابراین پیدا کردن گزینه ی مناسب شما، چندان سخت نخواهد بود. از جمله مواردی که بر قیمت آپارتمان، ویلا و خانه در چالوس اثرگذارند؛ عبارتند از: 1- سال ساخت 2- موقعیت مکانی 3- آسانسور 4- تعداد واحدهای آپارتمان 5- امکانات ساختمان 6- طبقه ی مورد نظر در ساختمان

نکات مهمی که قبل از خرید و فروش ملک در چالوس باید در نظر داشته باشیم:

بازار املاک در شهر چالوس، فعالیت بسیار گسترده ای دارد. به طوری که شما در شهر چالوس، مشاوران املاک زیادی را می یابید که به فعالیت در مناطق مختلف چالوس می پردازند. شما با مراجعه به این املاکی ها می توانید با مناطق مختلف چالوس آشنا شوید و متناسب با هزینه ای که می خواهید بکنید؛ ویلای مورد نظرتان را خریداری نمایید. قبل از خرید ویلا باید نکاتی را مد نظرتان قرار دهید. این نکات عبارتند از:

  1. داشتن سند رسمی ویلا، بسیار مهم است.

  2. سال ساخت ویلا نیز از جمله موارد حائز اهمیت می باشد.

  3. مصالح به کار رفته، نوع سازه، ویو و موقعیت مکانی نیز در قیمت ویلای مورد نظرتان تاثیرگذار است.

  4. مجوز پایان کار و نوع کاربری زمین

  5. کیفیت و دوام نمای داخلی و بیرونی کار

عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در چالوس:

قیمت خرید آپارتمان و ویلا در چالوس، در تمام مناطق آن یکسان نیست. در عین حال محبوبیت بالایی که این شهر توریستی دارد؛ باعث افزایش تقاضای خرید ملک در این شهر شده است. به طور مثال قیمت خرید ویلا در مناطق ساحلی چالوس نسبت به مناطق جنگلی بیشتر می باشد. در حالی که ممکن است برخی از افراد فضای دنج جنگل را به مناطق ساحلی ترجیح دهند. معماری داخلی و نمای بیرونی، مصالح استفاده شده، فلت، دوبلکس و یا تریبلکس بودن ویلا، در قیمت نهایی ویلا موثر خواهند بود.

امکانات جانبی ویلا مانند داشتن آلاچیق، باربیکیو، استخر و غیره در قیمت خرید ویلا در نمک آبرود، بسیار موثر می باشند. هم چنین اقلیم منطقه ای شهر و تراکم جمعیت منطقه، می تواند قیمت ویلا را تحت الشعاع قرار دهد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید؛ ویلای خود را خریداری کنید. سپس زمانی که از نظر اوضاع مالی در تنگنا نبودید؛ امکانات جانبی فوق الذکر را در ویلای خود بسازید. ضمن این که دسترسی راحت و آسان به مناطق گردشگری، فروشگاه ها و مراکز خرید باعث افزایش قیمت ویلاها در این منطقه خواهد شد.


خرید و فروش ملک در نمک آبرود:

نمک آبرود یکی از مناطق بسیار پر طرفدار چالوس می باشد که ویلاهای بسیار لوکس و لاکچری در آن ساخته شده است. از این رو خرید ویلا در نمک آبرود به طور چشمگیری افزایش یافته است. موقعیت مکانی و جغرافیایی نمک آبرود و دسترسی آن به مناطق گردشگری، رفاهی و مراکز خرید باعث جذب گردشگر در این منطقه شده است. دو مسیر تله کابین زیبا و مفرح، رستوران های لاکچری، پینت بال، زیپ لاین، مراکز خرید، شهربازی، کارتینگ و پیست سورتمه سواری از جمله موارد تفریحی و گردشگری این منطقه می باشند.

متراژ زمین، عمر ساختمان ویلایی، مشخصات ظاهری و داخلی ساختمان، امکانات جانبی و موقعیت مکانی از جمله مواردی هستند که در قیمت ملک و زمین در نمک آبرود موثر می باشند. همین عوامل باعث می شوند که قیمت ملک و آپارتمان در این منطقه متغیر شوند. سرمایه گذاری در این منطقه گزینه ی بسیار خوبی می باشد؛ چرا که قیمت ملک و زمین روز به روز در این منطقه در حال افزایش است. دلیل آن هم اقلیم بسیار مناسب و مطلوب این منطقه می باشد. به نوعی که از سایر نقاط کشور به این منطقه به شدت مهاجرت صورت گرفته است. تماس با مشاوران کاربلد پست ملک، شما را جهت خرید ملک مناسب راهنمایی خواهد کرد.

در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان بی نهایت سپاس گزاریم. امیدواریم مطالعه ی این مقاله توانسته باشد اطلاعات شما را در خصوص بازار املاک در شهر چالوس ارتقا داده باشد.

پست ملک در زمینه خرید و فروش انواع ملک در چالوس فعال است در صورت تمایل به فروش هر گونه ملک میتوانید نحوه ثبت رایگان آگهی املاک را مطالعه کنید.

شما می‌توانید ما را در شبکه اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و لینکدین دنبال کنید.


bottom of page